Daisypath Anniversary tickers

29.12.10

2011

2 hari 11 jam sebelum tibanya Tahun Baru 2011


.
Mesti ramai yang da buat azam untuk diri sendiri.
Tapi azam untuk 2010 da settle ke..??
Macam tak je kan..
Sila bawa azam itu ke tahun hadapan ye, (bal. brought foward)

For me, azam yang di buat untuk 2010 dulu tak ada pun.
So, untuk 2011 ni sudah dipersiapkan dengan azam2 yang baru.
Baik dari segi tangible mahupun intangible.
(kalau tak faham ape yang aku merepekan, sila buat2 faham)

Ada banyak benda yang aku harap boleh dibuat pada 2011 ni.
Kalau tak dapat pun aku akan cuba untuk mendapatkan nya.

Tapi apa yang penting, aku nak jadi lebih pemaaf dan cool..
(selama ni tak tau le aku cool ke tak, 
ni kena di conformkan dengan kawan2 disekeliling)

Okeh.. tu saje.
Papai!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...