Daisypath Anniversary tickers

20.10.12

Cincin Tunang

Nak menyesal memang tak patut. 
Sebab pilihan sendiri.
Tak sampai sebulan cincin tunang dijari, sebutir batu dia da tertanggal.
Whatintheworld?? 

Yang tak patutnya 2 kali kot insiden tersebut berlaku.
1st insiden, di satu pagi yang indah pabila aku membuka mata dari tidur. Tengok cincin dijari terus terkejut beruk. oh my. batu cincin 1 hilang. kelam kabut cari atas katil angkat bantal comforter semua. Syukur jumpa. Report kat En. Bulan, dia terkejut tapi tak marah sebab awal2 aku da buat ayat sedih. Pergi kedai emas tu balik dia tolong repairkan. 
Tapi panas tak semestinya sampai ke petang. Seminggu lepas tu, 2nd insiden happend. Kali ni memang bukan rezeki, batu yang jatuh tu aku tak jumpa. Mengadu kat En. Bulan protes tak nak pakai da cincin tu. 
Ok. Tabahkan hati pergi kedai emas tu lagi. Nasib dia baik hati *rasa bersalah* tolong repairkan without any cost. Kalau kena caj memang nak kena.


Now, memang fobia sangat2 nak pakai cincin tu. Sejak repair aritu sampai sekarang tak pernah lagi pakai. Hanya cincin silver hadiah En. Bulan 3 tahun lepas je yang aku pakai. Sumpah cincin ni lagi better dan tahan. Nasib la kahwin nanti aku request benda lain. Tu pun kena cari betul2.




1 comment:

  1. sis, brape yea kena kalau nak letak batu balik pd cincin emas ni?huhu..catu pd cincin tunang sy hilang:-(

    zuhra_nurhayani@yahoo.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...